همراهان همراه بانک صادرات ایران 102 درصد بیشتر شدند

همراهان همراه بانک صادرات ایران 102 درصد بیشتر شدند

23 دی 1396 18:50

استقبال مشتریان از سامانه همراه بانک صادرات ایران طی یک سال منتهی به پایان آذر سال جاری 102 درصد بیشتر شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد تراکنش‌های موفق سامانه همراه بانک صادرات ایران در آذر سال 96 با 102 درصد افزایش نسبت به‌مدت مشابه سال قبل به مرز 23 میلیون تراکنش رسید که نشان از رضایت عمومی مشتریان بانک از کارکرد مثبت این سامانه دارد.

استقبال مشتریان از سامانه همراه بانک صادرات ایران طی یک سال منتهی به پایان آذر سال جاری 102 درصد بیشتر شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، تعداد تراکنش‌های موفق سامانه همراه بانک صادرات ایران در آذر سال 96 با 102 درصد افزایش نسبت به‌مدت مشابه سال قبل به مرز 23 میلیون تراکنش رسید که نشان از رضایت عمومی مشتریان بانک از کارکرد مثبت این سامانه دارد. تعداد تراکنش‌های این سامانه نسبت به ماه قبل نیز افزایش 11 درصدی ثبت کرده است.از طریق این سامانه مشتریان بانک صادرات ایران قادر هستند تا در هر ساعت از شبانه‌روز با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، انواع خدمات بانکی از جمله انتقال وجه، پرداخت اقساط درون و بین‌بانکی، صدور مجوز برداشت بدون کارت، خدمات صورت‌حساب، خدمات چک، پرداخت قبوض عمومی‌، خدمات شارژ سیم‌کارت و سایر خدمات از جمله اطلاعات شعب، اعلام مفقودی سپهر کارت، دریافت و تغییر رمز حساب، نرخ ارز و... را از طریق تلفن همراه خود انجام دهند. در این میان پرداخت حق بیمه کارفرمایان و کارگران سازمان بیمه تامین‌اجتماعی نیز علاوه بر خودپردازها و سامانه همبانک، از طریق سامانه همراه بانک صادرات ایران نیز با استفاده از منوی انتقال وجه و زیرمنوی پرداخت حق بیمه، قابلیت پرداخت یافته است.
برگزاری مجمع فوق‌العاده و مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری
مجمع فوق‌العاده و مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سهامدارن این بانک در روز 21 دی ماه 96 برگزار شد. به‌ گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در جریان برگزاری مجمع فوق‌العاده این بانک، بر اساس رای سهامداران، سال مالی از پایان آذر به پایان اسفند ماه هر سال تغییر یافت. همچنین در جریان برگزاری مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده، بر‌اساس رای سهامداران، حسابدار مستقل و بازرس قانونی بانک انتخاب شد.
سفر مدیرعامل بیمه البرز به کرمانشاه
مدیرعامل بیمه البرز به منظور بازدید از روند ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران زیان‌دیده این شرکت در زلزله غرب کشور به استان کرمانشاه سفر کرد. سیدرسول تاجدار، مدیرعامل بیمه البرز در این سفر در جلسه مشترکی با حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام عسگری، ‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه دیدار کرد. در این دیدار، گزارش رسیدگی شرکت بیمه البرز به پرونده‌های خسارت خانواده معظم شهدا و ایثارگرانی که در حادثه زلزله غرب کشور خسارت دیده‌اند، ارائه شد. مدیرعامل بیمه البرز در این جلسه اظهار کرد: در همین راستا، این بیمه در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان تا19 آذر، 10 هزار و 338 مورد پرونده خسارت تشکیل داده است که از این تعداد، 9 هزار و 616 پرونده مربوط به خانواده معظم شهداست. سید رسول تاجدار افزود: تعداد زیادی از این پرونده‌ها، توسط کارشناسان اعزامی و مستقر بیمه البرز در مناطق زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته و پرداخت خسارت شروع شده که امیدواریم به زودی با هماهنگی و همیاری بنیاد شهید تمامی پرونده‌های مذکور به سرعت ارزیابی و خسارات وارده پرداخت شود. وی ابراز امیدواری کرد: با پرداخت سریع خسارت‌ها، زندگی آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور سامان‌دهی و به روال عادی بازگردد. مدیرعامل بیمه البرز افزود: با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن حوادث و بلایای طبیعی، نهادهای مسئول باید با همکاری بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه، فرهنگ بیمه را در جامعه توسعه دهند تا در پی وقوع احتمالی این‌گونه حوادث،‌ خسارت‌های وارده به زیان‌دیدگان با استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای جبران شود و بدین ترتیب مردم به جای انتظار تامین خسارت‌های خود از محل کمک‌های دولتی و مردمی، با درایت و دوراندیشی و قبل از وقوع حوادث این‌چنینی، به خرید پوشش‌های بیمه‌ای مرتبط اقدام و در زمان وقوع حادثه، خسارت خود را از شرکت‌های بیمه مطالبه کنند.

کلمات کلیدی
shareاشتراک گذاری

نظرات شما