آمادگی بانک ملت برای حمایت از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

آمادگی بانک ملت برای حمایت از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان

16 دی 1396 22:17

مدیرعامل <بانک ملت/a> در دیدار با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه‌های این ستاد اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی <بانک ملت/a>، دکتر محمد بیگدلی در این جلسه که بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل، مسعود نصراصفهانی، مدیر امور بانکداری شرکتی و محمدرضا جنگجو، رئیس اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند، اظهار کرد:

مدیرعامل <بانک ملت/a> در دیدار با رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، آمادگی این بانک را برای حمایت از برنامه‌های این ستاد اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی <بانک ملت/a>، دکتر محمد بیگدلی در این جلسه که بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل، مسعود نصراصفهانی، مدیر امور بانکداری شرکتی و محمدرضا جنگجو، رئیس اداره کل بانکداری شرکتی نیز حضور داشتند، اظهار کرد: حمایت از دانشجویان برای اعزام به عمره و عتبات عالیات، اقدام معنوی و ارزشمند و توفیقی الهی بوده که نصیب <بانک ملت/a> شده است. وی با اشاره به شروع همکاری <بانک ملت/a> و سازمان حج و زیارت در سال 87 گفت: این بانک با رویکردی جدید همکاری با سازمان حج و زیارت را کلید زد که خوشبختانه مورد استقبال مدیران این سازمان قرار گرفت و به تبع آن، تعاملات فی‌ما‌بین افزایش یافت. دکتر بیگدلی با تاکید بر این نکته که <بانک ملت/a> کارهای بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام داده است، افزود: همکاری و تعامل با سازمان حج و زیارت، یک اقدام معنوی و فرهنگی و متفاوت از سایر فعالیت‌هاست و کاری ماندگار محسوب می‌شود.
وی حمایت از اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را اقدامی معنوی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی
<بانک ملت/a> عنوان کرد و یادآور شد: این کار بی‌تردید، ذخیره آخرت برای دست‌اندرکاران این بانک خواهد بود.
مدیرعامل
<بانک ملت/a> خطاب به مسئولان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ما در <بانک ملت/a> در حد توان در کنار شما خواهیم بود تا در این مسیر، پررونق‌تر از گذشته حرکت کنیم. محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به این نکته که <بانک ملت/a> در بین تعداد زیاد بانک‌های کشور، توفیق خدمت به دانشجویان زائر بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات را کسب کرده است، اظهار کرد: بی‌تردید این موهبتی بزرگ است و کارکنان و مدیران <بانک ملت/a> در ثواب تک‌تک اقدامات انجام‌شده، شریک خواهند بود. وی تعامل کارکنان <بانک ملت/a> را با دانشجویان، ستودنی خواند و ادامه داد: بی‌شک کارکنان این بانک، لیاقت و توفیق انجام این کار بزرگ یعنی تسهیل در اعزام دانشجویان به عمره و عتبات عالیات را داشته‌اند. فقیهی با تاکید بر این نکته که بدون حمایت‌ها و مساعدت‌های <بانک ملت/a>، دانشجویان قادر نبودند به‌راحتی به اماکن مقدسه مشرف شوند، تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ نیازمند وجود انسان‌های بزرگ است و کارکنان <بانک ملت/a> با توانمندی، از عهده این مهم به خوبی برآمدند. بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل <بانک ملت/a> در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی گفت: این همکاری در سه بخش عمره مفرده، عتبات عالیات و عمره مفرده دانشگاهیان و دانش‌آموزان انجام شده و <بانک ملت/a> در این راستا، سامانه‌های مختلفی را برای سازمان حج و زیارت، راه‌اندازی کرده است.
 
مدیر عامل بیمه آرمان «اعتبارنامه مدیر شایسته ملی» دریافت کرد
در کنگره تجلیل از یک‌صد مدیر شایسته ملی که 13 دی سال‌جاری در سالن همایش‌های صداو‌سیما برگزار شد، علیرضا بیانیان، مدیرعامل بیمه آرمان نیز به‌عنوان مدیر شایسته ملی معرفی شد و تندیس و اعتبارنامه مدیر شایسته ملی را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان؛ در این کنگره که مشاور سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل صنایع، واحدهای خدماتی و تولیدی و سازمان‌ها و نهادهای مختلف حضور داشتند، براساس شاخص­های کارآفرینی، توسعه، ابتکار و خلاقیت و نیز سابقه عملکرد، با رأی هیأت داوران، علیرضا بیانیان، مدیر عامل بیمه آرمان به پاس نگاه موثر در مدیریت، استفاده بهینه از منابع موجود و اعمال الگوهای موفق در عرصه خدمت‌رسانی در صنعت بیمه، شایسته دریافت نشان ملی شناخته و تندیس و اعتبارنامه مدیر شایسته ملی به ایشان اهدا شد.

shareاشتراک گذاری

نظرات شما