نشست مشترک بانک ملت و شرکت ملی گاز ایران

نشست مشترک بانک ملت و شرکت ملی گاز ایران

12 دی 1396 16:46

مدیران عامل <بانک ملت/a> و شرکت ملی گاز ایران در نشستی مشترک، راه‌‌های تقویت همکاری‌های فی‌مابین را بررسی کردند. محمد بیگدلی، مدیرعامل <بانک ملت/a> در این نشست که بهمن اسکندری و رحیم طاهری، معاونان مدیرعامل، بهبود ساسانیان، مدیر شعب منطقه یک تهران و محمدرضا رضایی‌پور، رییس اداره کل بین‌‌الملل، وی را همراهی می‌کردند، آمادگی این بانک را برای همکاری بیشتر با شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد

مدیران عامل <بانک ملت/a> و شرکت ملی گاز ایران در نشستی مشترک، راه‌‌های تقویت همکاری‌های فی‌مابین را بررسی کردند. محمد بیگدلی، مدیرعامل <بانک ملت/a> در این نشست که بهمن اسکندری و رحیم طاهری، معاونان مدیرعامل، بهبود ساسانیان، مدیر شعب منطقه یک تهران و محمدرضا رضایی‌پور، رییس اداره کل بین‌‌الملل، وی را همراهی می‌کردند، آمادگی این بانک را برای همکاری بیشتر با شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد. وی با اشاره به سابقه همکاری طولانی این بانک و شرکت ملی گاز ایران، تعامل دوطرفه بین این دو سازمان را عامل تداوم همکاری‌‌ها خواند و گفت: <بانک ملت/a> از لحاظ ساختار و امکانات فناوری اطلاعات همچنین نیروی انسانی و تنوع خدمات بانکی، در نظام بانکی کشور سرآمد است و به همین دلیل در سال‌های گذشته خدمات منحصربه‌فردی را به این شرکت ارائه کرده است. بیگدلی با اشاره به این نکته که کارشناسان <بانک ملت/a> آماده بررسی نیازهای شرکت ملی گاز و ارائه خدمات و محصولات متناسب با این نیازها هستند، ادامه داد: در عین حال آمادگی لازم برای رفع مشکلات بانکی در سطح داخلی و بین‌‌المللی با هدف پیشبرد برنامه‌‌های شرکت ملی گاز، در این بانک وجود دارد. عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران هم در سخنانی با تبریک به بیگدلی بابت به دست گرفتن سکان هدایت <بانک ملت/a> در شرایط سخت اقتصادی کنونی، اظهار امیدواری کرد که با همفکری و همکاری طرفین، این شرکت بتواند مشکلات پیش‌رو را به سرعت رفع کند. وی با اشاره به تسهیلات 14 هزار میلیارد ریالی <بانک ملت/a> به شرکت ملی گاز بابت گازرسانی به روستاهای کشور، اعلام کرد که بدون وجود حمایت‌های ویژه <بانک ملت/a>، این شرکت نمی‌توانست در تحقق اهداف خود موفق باشد. به گفته وی، <بانک ملت/a> از بهترین بانک‌‌های کشور است که همیشه کمک حال شرکت ملی گاز بوده و خدمات مناسبی به ویژه در زمینه ارزی به این شرکت ارائه کرده است. مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار امیدواری کرد که با توجه به توان و ظرفیت بالای <بانک ملت/a>، این بانک بتواند حمایت‌های بیشتری از این شرکت در به سرانجام رساندن پروژه‌‌ها داشته باشد. بهمن اسکندری، معاون مدیرعامل <بانک ملت/a> در امور بانکداری شرکتی و تجاری هم در سخنانی به تعاملات گسترده این بانک با شرکت ملی گاز اشاره کرد و گفت: اعطای تسهیلات به این شرکت و کارکنان آن با نرخ‌های مناسب، همیشه در دستور کار <بانک ملت/a> قرار داشته است. وی با بیان این نکته که <بانک ملت/a> نگاه خاصی به شرکت ملی گاز ایران دارد، اضافه کرد: این شرکت به دلیل انجام به موقع تعهدات و برنامه محوربودن، از مشتریان خوش‌حساب بانک محسوب می‌شود و <بانک ملت/a> نیز در تلاش است تا با ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به این شرکت، در ایفای رسالت دولت در بخش گاز کشور، نقش بسزایی ایفا کند.
تجربه نیکوکاری هدفمند را با نرم افزار
<بانک ملی/a>
سامانه «بام» <بانک ملی/a> ایران، امکانی را در اختیار خیرین قرار داده که محل هزینه‌کرد مبالغ پرداختی را خود تعیین کنند. بنابر اعلام <بانک ملی/a> ایران، در روش‌های سنتی پرداخت صدقات یا مبالغی که به منظور مصرف در امور خیریه در نظر گرفته شده است، خیرین مبلغ مدنظر را به صندوق یا مراکز مشخص ارائه کرده و محل مصرف آن را به نهاد مربوطه واگذار می‌کنند. با این حال سامانه «بام» که خدمات متنوع مالی از جمله «نیکوکاری» در آن قابل انجام است، امکان تازه‌‌ای برای مشتریان این بانک فراهم کرده است. در این روش، کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می‌تواند از میان 18 سازمان، یکی را برای واریز وجه در نظر بگیرد. از سوی دیگر، برخی سازمان‌ها مانند کمیته امداد امام‌خمینی (ره) این امکان را فراهم کرده‌اند که خیرین حتی محل دقیق مصرف مبلغ به همراه استان مورد نظرشان را نیز انتخاب کنند.

shareاشتراک گذاری

نظرات شما