بهره‌برداری از کانال ارتباطی 24 ساعته بانک آینده

بهره‌برداری از کانال ارتباطی 24 ساعته بانک آینده

12 مهر 1396 19:44

کانال ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کانال ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به منظور سهولت‌ دسترسی وضرورت به‌کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه‌روزی برقرار شد. در این راستا، مشتریان بانک آینده می‌توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال‌‌های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936 و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه‌روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع شوند. 

کلمات کلیدی
shareاشتراک گذاری

نظرات شما