جشنواره پسته  شیوه بازاریابی این محصول را تغییر داد

شهردار دامغان:

جشنواره پسته شیوه بازاریابی این محصول را تغییر داد

22 شهریور 1396 15:24

برگزاری جشنواره پسته در دامغان شیوه های بازاریابی پسته این شهر را متحول کرده است.

مسلم نصرتی شهردار شهر دامغان در گفتگو با ستاد خبری چهارمین چشنواره ملی پسته دامغان با بیان این مطلب گفت: عرضه و بازاریابی پسته در دامغان در سه دوره گذشته برگزاری جشنواری پسته در این شهر متحول شده است.
عضو دبیرخانه دائمی جشنواره پسته ادامه داد: شهرداری دامغان با سامان‌دهی امکانات شهری تلاش کرده است فضای مناسب و جذابی برای بازاریابی و فروش محصول پسته این شهر به وجود بیاورد.
نصرتی خاطرنشان کرد: ورود پسته دامغان به بورس کالا که همزمان با جشنواره امسال اتفاق می‌افتد فرصت‌های بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی برای این محصول ایجاد می‌کند که شهرداری دامغان در حال پشتیبانی و ایجاد امکانات به روز و مناسب برای تسهیل این روند است.
شهردار دامغان در ادامه گفت: هدف از برگزاری جشنواره در کنار ایجاد فرصتی برای رشد شهر با محوریت محصول استراتژیک پسته ایجاد رونق در بخش گردشگری نیز هست که می‌تواند برای شهر و استان از لحاظ اقتصادی مثمر ثمر باشد. شهر تاریخی دامغان دارای اماکن مختلف گردشگری است و از نظر اقلیمی موقعیت ممتازی دارد‌. در این شهر گردشگران می‌توانند دو نوع آب و هوای کوهستانی و کویری را با فاصله حدود 40 دقیقه در کنار هم تجربه کنند. 
نصرتی در نهایت اذعان کرد: با توجه به شعاری که سال گذشته استاندار سمنان مطرح کرد به دنبال این هستیم که سمنان را از معبر به مقصد تبدیل کنیم‌. به این معنی که گردشگران این استان را به عنوان هدف اصلی خود برای مسافرت در نظر بگیرند. برگزاری جشنواره پسته خوشبختانه توانسته است تا حدود زیادی رسیدن به این هدف را تسریع کند.
چهارمین جشنواره ملی پسته دامغان روزهای 22 و 23 شهریور جاری در شهر دامغان برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی
shareاشتراک گذاری

نظرات شما